Slechte review op Bol.com
Een negatieve review kan zomaar uw gemiddelde beoordeling op Bol.com in elkaar laten storten. Omdat de gemiddelde review score zwaar meetelt voor uw positie in het koopblok van Bol, is het van groot belang hier zo snel mogelijk actie te ondernemen.
Het heeft dus vanuit commercieel oogpunt altijd zin om hier op te acteren. Een positieve beoordeling draagt bij aan het aantal “koopblokken” dat u hebt op de bekendste marketplace van Nederland. Verlies van koopblokken betekend direct verlies van omzet en daarmee winst.
Ons systeem helpt u echter met het direct constateren van een lage review en om tot actie over te gaan! U stelt eenvoudig een melding in wanneer er een nieuwe beoordeling met een vanaf een bepaalde waarde is geplaatst zodat u direct kunt overgaan tot het verbeteren van de klantervaring en het oplossen van de klacht.
Klacht op Bol.com is onrechtmatig
Via ons review management systeem stelt u middels de Case logica eenvoudig vast of een review inderdaad onrechtmatig is geplaatst. Wanneer blijkt dat u nog niet op alle fronten uw (juridische) verplichtingen hebt nagekomen word u hierop geattendeerd en kunt u aan de hand van de adviespunten actie ondernemen richting uw klant. Wanneer echter blijkt dat een review onrechtmatig is qua inhoud of strekking dan kunt u uw case escaleren en door de juristen van SueU actie laten ondernemen om deze review bijvoorbeeld door uw klant aan te laten passen of verwijderen.